UTSLAG

Just nu känner jag mig helt urladdad. I morse fick vi tid till jourmottagningen för att kolla upp Melkers utslag och nu ska ja vi få i honom två olika mediciner per dag. Den han fick på förmiddagen gick bra iallafall första gången men den vi skulle ge nu ikväll tog verkligen kål på mig. Efter en timmes gap och skrik blanda jag ner Tavegyl i vällingen. Har ingen aning om det har samma effekt men jag gjorde en chansning. Någon som vet??

Kommer bli 5 roliga dagar/kvällar det här!!

Det är skönt att veta att hans utslag inte smittar utan att det är nässelutslag så ingen behöver vara orolig att träffa oss.


I natt hoppas jag på lite mer sömn än vad vi fått den senaste veckan. Mycket gnäll har det varit pga
utslagen!!

Alltid ska det vara nån sjukdom eller liknade som härjar!!


Kommentarer
Postat av: jennie

Hej.

Vad tråkigt att det inte gick att ge han medicinen ikväll. Har du prövat att ge i spruta. Det kör jag alltid med Alex. Men ibland har man fått hålla fast honom. Hoppas det går bättre imorgon.

2012-05-20 @ 22:04:01
Postat av: Lottiz

Nu är säkert behandlingen förbi, men enligt fass står det inget om att den inte går att blanda, däremot ska den helst tas innan måltid för bättre upptag så möjligen blir upptaget något sämre, men effekten ska inte helt utebli vad jag förstår. Kan ju vara bra att veta till nästa gång iaf :-D

2012-06-01 @ 22:08:54
URL: http://otizzfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0