SÖNDAG

Idag var det inte så dumt med semester. På förmiddagen städa vi och på eftermiddagen var vi på Jacks namngivning. Melker skötte sig kanon bra. Satt som ett tänt ljus och lyssna på gubbarna som höll i namngivningen. Sen blev det bus efteråt.
Nu har jag precis beställt årets julkort. Det gäller att vara ute i god tid ibland :) Melker somna i soffan, var helt slut eftersom vi inte hann med någon middagslur. Snart är det solsidan och i morgon har jag ännu en ledig dag.

Bjuder på en bild från gårdagens julkorts fotografering

Kommentarer
Postat av: hella

har är bara så go! :D
jag ska plocka ner julgrejerna i veckan så ska jag också plita på ett julkort :)
ni har fotat själva och sedan beställer färdiga kort med hela grod jul hälsning eller?

Svar: Tack!! Han e super go. Jag fota själv och detta år framkalla jag på fujifilm.se annars brukar det bli på fujidirekt.se Kul med egna julkort. Får du mail om att jag svarar dig här el hur vet du att jag svarar? Har inte fattat det riktigt. Kan du skicka din blogg adress till mig!!
Ann-sofie

2012-11-25 @ 21:10:43
Postat av: hella

nej jag får inget mail. jag får helt enkelt gå in och kolla oc hminnas vilket inlägg jag kommenterat och se om du har svarat :)
skickar det på fejjan.mailen.

2012-11-26 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0