UPPDATERING

Gör ett litet försök till uppdatering :)
Den största förändringen i vårt liv sen jag skrev sist är nog att C bytt jobb och att Melker inte behöver vara på dagis förrens 7 när jag börjar tidigt och även att jag slipper vara orolig att C inte ska hinna hämta Melker när jag jobbar kväll. Det är en stor och väldigt skön förändring för oss. Livet hemma blir lite lättare när C kommer hem och inte är vråltrött efter en jätte lång dag på jobbet.

Vi trivs bra i huset och snart är det 1 års jubileum :)

Dagis går kanon för Melker. Känner mig både trygg och nöjd med dagis denna termin. Hoppas det fortsätter såhär. Melker skuttar in på dagis vid lämning men vill alltid hem fort när vi hämtar.
 
Känns som Melker e inne i en riktig guldålder. Inga större problem med nått just nu. Peppar peppar är väll bäst att tillägga. Har till o med fått sova några hela nätter vilket jag inte gjort på 3 år typ.
 
I dag känner jag mig extra trött. Tur at vi är lediga i morgon. Då har vi både e tur på stan och bullbak att hinna med. 

♥Ann-sofie

Kommentarer
Postat av: Jonna

Åååh det här har jag sett fram emot!
Välkommen tillbaka.
Kramar

Svar: Tack!! När börjar du blogga igen då??
Ann-sofie

2012-11-22 @ 20:40:44
URL: http://dolcebambini.blogg.se
Postat av: hella

Spännande med nytt jobb coh skönt att det blev lättare med dagistiderna :)

2012-11-22 @ 21:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0