Barnmorskan igen

9 dagar över och jag har varit hos barnmorskan för hinnsvepning. Gjorde inte lika ont denna gång. Fick tid till sjukhuset på söndag för ställningstagande om igångsättning. Men har jag otur får jag vänta 2 dar till efter söndag innan de sätter igång. Så nu håller jag alla tummarna jag har att det kommer igång av sig själv. Har ju lovat Melker i flera månader att han ska få en bebis i april men nu verkar det rätt kört. Bara en dag kvar. Känner varken mer el mindre så risken är väll stor att det inte blev någon effekt. Fasen att min kropp ska vara så seg. När jag hämat Melker efter barnmorskan var jag totalt slut. Hade ont i hela kroppen och kunde inte göra annat än lägga mig på soffan och halvsova.. Det tyckte nog inte stackars Melker. Han väckte mig hela tiden. Ush så dåligt samvete jag får. Värdelöst med 15 timmar på dagis när man går över tiden och har noll energi. Dessutom var han ju hemma och var sjuk förra veckan så minns inte när ja fick vila ordentligt senast. I morgon blir det iallafall 5 timmars bus på dagis. Det blir bra för både Melker och mig.

En lugn kväll i soffan väntar!! Har inte så mycker mer energi till något annat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0