Elak mamma

Idag har jag varit en dum mamma enligt Melker. Först var jag elak som inte lät Melker äta glass innan maten och sen var jag elak som inte lät Melker diska en vass kniv. Då skrek han efter att pappa skulle komma hem. Sen bad jag honom att inte springa i soffan för att han garanterat skulle ramla. Men det trodde han såklart inte på och gissa vem som fick rätt??? Sen fick jag springa som en tok mellan kök och vardagsrum för att han inte skulle somna kl halv 5. Pricken över I:t var när mannen ringde och berätta att han skulle komma hem efter 18.30. Nu är jag i vanlig ordning rätt trött i kroppen och väntar på att lite tv program ska börja. Melker har väntat på att pappa ska komma hem så hans trötthet är bortblåst nu. Blir nog lite tv för honom oxå så han varvar ner lite!!

Tur att jag fick lite färg i ansiktet igår för idag har det varit dåligt med fint väder!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0