Gnällig

Nu är den lilla krabaten fixerad så nu håller jag alla tummar jag har att det inte ska dröja allt får många veckor innan den vill ut. Känner mig så blääää just nu. Min bm sa att hon aldrig sett mig så trött och missnöjd med allt och jag får nog lov att hålla med. Jag blir helt slut av att bara laga kvällsmat och diska. Ont i ryggen har jag oxå och blir andfådd av att bara gå omkring. Bäst mår jag av att bara ligga rakt upp och ner men det vet ju alla småbarnsföräldrar att att det inte går. Nätterna är inte heller kul. Får ont i magen och ryggen av att ligga ner och blir kissnödig massa gånger. Minns att det kändes på samma sätt med Melker. Sjukt törstig har jag blivit oxå. Helt torr i munnen. Känns inte som jag fått nått att dricka på flera dar. Det här var ett väldigt gnälligt inlägg men det är precis såhär jag känner just nu. Avslutar med en fin bild på min tuffa kille som längtar efter vattenpistolkrig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0