Måndag

Från att ha känt sig pigg i kroppen till att känna mig totalt död. Tömma diskmaskin och stå i köket verkar vara rena döden för min kropp. Och dessutom serva sonen med allt möjligt. Jag vill bara ha detta avklarat nu så jag kan få tillbaka min kropp. Känner mig som världens gnälligaste mamma och fru just nu. Inte alls kul :( Sonen har precis somnat så nu tänker jag bara ligga i soffan tills det är dags för sängen. Ber till högre makter att denna förlossning ska gå lite bättre än förra gången annars kommer det inte bli kul. Sist hade jag världens smärta i ca 3 månader. Stygn som gick upp och infektioner :( funkade knappt inte med ett barn så vill inte ens tänka på hur det skulle bli med 2 barn. Färdig gnällt för idag, i morgon tar jag nya tag!!!


Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Håller tummarna att du får en drömförlossning och även efterskede. Det sägs ju att första barnet är värst och stämmer på många, men man vet ju aldrig. Jag hoppas på att det blir bra för dig iaf. Kram

Svar: Ja hoppas verkligen att det ska gå bättre denna gång. Inte alls kul efteråt förra gången.
Ann-sofie

2013-04-09 @ 20:51:33
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0