Ny grill

 
Lördag idag och 7 dagar över tiden!! Såg i tidningen att Bauhaus hade erbjudande om en sån grill vi pratat om att köpa så vi tog en tur dit och även till en annan affär för att fixa en födelsedagspresent. När vi kom hem var jag totalt slut. Har nog aldrig varit så trött så var tvungen att vila lite. Idag känner jag mig extra tung och klumpig och önskar bara att bebisen ska vilja komma ut. Allt jag gör känns som världens ansträngning.
 
Melker somna tidigt och jag hade tänkt mig lite tv tittande men det är ju inget o se idag. Bara en massa skit.
 
Får roa mig lite med datorn istället. Och lägga mig tidigt. Melker har KORS I TAKET sovit hela nätterna denna veckan. Tror knappt inte att det e sant. Själv har jag ju varit uppe och kissat 3 gånger per natt så jag har ju vaknat till ändå men ändå super skönt att han sover. Hoppas det håller i sig! Fick för mig att det hade med att han var sjuk att göra. Men håller tummarna att det fortsätter.
 
I morgon ska vi träffa min bror som e hemma från Göteborg!!! Ska bli kul!!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Pia

Precis en sån köpte vi häromdagen fast i kopparfärg. Skönt att de blivit billigare nu. Var ju så dyra förut.
Hoppas bebis vill titta ut snart.

2013-04-27 @ 21:44:13
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul att vara med grill. Envis bebis ni har. Men du ska se att det sätter igång i natt nu bara för att ni har nåt inplanerat imorgon ;-)

2013-04-27 @ 23:02:59
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0