Sjukis

Idag var Melkers och min första lediga måndag ihop. Vi tog en tur till öppna förskolan och när vi kom hem var Melker blek om nosen och hade 39 i feber. Inte bästa tajmingen direkt. Jag som velat ha ut bebisen ett bra tag har nu ändrat mig. Vill absolut inte ligga på sjukhus när mitt lilla hjärta e hemma o e sjukt. Håller tummarna för att detta går över fort.

Tur att vi njöt så dant av vädret i helgen, idag är det inget vidare : (

Christian tycker att jag blivit grinig. Märks att han aldrig varit gravid och inte har någon aning om vilka tankar och frågor som rör sig i mitt huvud!

Kommentarer
Postat av: Therese

Victor klagar också på att jag blivit grinig . Men det är väl inte så konstigt som sagt . Det är tungt och jobbigt, man bär på en människa ! Plus att tankarna snurrar om förlossning och tiden efter . Håller med om att de inte alltid förstår:) hoppas Melker blir frisk snart och stort lycka till när det är dags ! Kram Therese

2013-04-22 @ 21:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0