Världens tråkigaste

Inte mycket sömn för mig i natt. Krampliknande känsla i rygg och mage. Minns att det va samma sak när jag var gravid förra gången. Är så otroligt tacksam att jag valde att kunna ha Melker på dagis varje dag för just nu är jag nog sämsta mamman i världen. Vill inte känna såhär men min rygg tar knäcken på mig och att orken tar totalt slut bara jag tömmer diskmaskinen el sätter på Melker utekläder. Jag vill ha tillbaka min ork. Hade stora planer för vad jag skulle göra under tiden jag hade havandeskapspenning. Allt från att baka bullar till att hitta på roliga saker med Melker och framkalla gamla kort. Men när orken knappt inte räcker till att fixa vardagen så är det inte tänkbart att göra nått extra. Känner mig så leden att jag är så klen. Hoppas verkligen inte att Melkers och min fina relation förstörs för att jag är världens tråkigaste just nu. Jag försöker iallafall så gott jag kan. Ber till högre makter att jag inte ska gå över tiden denna gång!


Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Barnen klarar mer en vad man tror. Det är ju tillfälligt och det kommer bli bättre. Jag kände exakt likadant i slutet nu sista gången, ville helst bara vara själv och när jag fick gå över 5 dagar brakade allt. Hoppas du slipper det. STOR KRAM.

Svar: Tack för dina stöttande ord. Det behövde jag!!! Kram
Ann-sofie

2013-04-04 @ 21:19:33
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0