Vårskor

 
 Idag hade jag lovat Melker en tur på stan för att köpa vårskor. Vi tog ledigt från dagis och hoppa på spårvagnen. Hitta jätte fina skor som Melker valt själv. Sen avsluta vi med lite lunch innan vi åkte hem igen. Mycket trött och öm i kroppen. Jag var lite sugen på att sova middag när vi kom hem men det var absolut inte Melker. Varje gång jag blunda peta Melker på mig. Nästa vecka är sista veckan som Melker får gå 9-15 varje dag så jag har börjat fundera på hur jag ska orka ha honom hemma måndag och fredag om jag går över tiden mycket. Är ju inte världens roligaste mamma just nu. Känner mig rätt mör efter en hel dag med Melker så nu ligger jag i soffan och ser lets dance. Sen är det sängen som gäller!  Trevlig helg! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0