Vilat idag

Idag har jag legat och halvsovit hela tiden medan Melker var på dagis. Behövdes efter 4 intensiva påskdagar. Sen fick jag lite dåligt samvete att jag inte varit ute något i det vackra vädret men som tur var så ställde Melker upp på lite utelek efter dagis. Efter lite matlagning och disk fick jag ont i ryggen och en hemsk mensvärk. Jag är bra klen just nu. Mår bäst av att bara ligga i soffan och göra ingenting. I morgon ska jag till bm och göra några ärenden på stan. Undra hur detta ska gå?


Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Du får passa på att vila nu. Det är säkert kroppens sätt att förbereda sig. Inte alls långt kvar nu ju, ska bli spännande att se vem som bor i din mage.

2013-04-02 @ 22:58:09
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0