Vild bebis

Bebisen är vild i magen. Sparkar för fullt! Ibland gör det riktigt ont. Har sammandragningar och förvärkar men inte mycket som händer. Är bara o vänta o se glad ut! I morse när jag kolla i spegeln tyckte jag att magen blivit enorm under natten. Den spricker nog snart. Känner mig trött fast jag vilar på dagarna. Har inte gjort speciellt mycket av de sakerna jag tänkt att jag skulle göra under ledigheten. Men känns viktigare att vila på dagarna så jag orkar vara en skaplig mamma när Melker kommer hem. Idag gjorde vi god fruktsallad när vi kom från dagis. Melker gillar att hjälpa till i köket. Även på dagis hjälper han tydligen till med en massa saker. Får höra massa bra saker om honom nästan varje dag när jag hämtar. Då blir jag stolt över min fina kille! I morgon är sista dagen Melker får gå 9-15. Nästa vecka blir han 15 timmars barn. Det känns inte så bra eftersom jag vet att jag inte kommer orka vara så kul mamma hela dagarna. Bara att hålla tummarna för att jag inte går över hur mycket som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0