Dagis!!

Sommarlovet är slut och idag är första dagen på dagis. Melker var så förväntansfull och hade gärna cyklat till dagis 6.20 i morse. Nu går han på storbarnsavdelning. Jag hade tänkt mig att kika lite i lokalerna men Melker hade inte tid utan börja leka direkt. Som han längtat efter dagis de senaste veckorna. 10 veckor hemma e lång tid men oj så fort det gått! Sommaren har varit kanon och det har inte varit jobbigt att ha två barn hemma på heltid. Det hade jag faktiskt trott eftersom Maja var nyfödd när dagis sluta.
 
Se när de första sjukdomarna börjar komma! Det får gärna dröja några veckor i alla fall!
 
Idag ska jag bara ta det lugnt hemma medan Melker e på dagis men resten av veckan måste jag fixa lite inför dopet!! Mycket o tänka på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0