Feber

Jag och barnen har haft några härliga dagar på landet ihop med mormor och morfar. Guud va ja älskar detta ställe. Känner mig alltid harmonisk och avslappnad när jag är där. Tyvärr sluta det med att Melker blev akut sjuk. Hög feber som håller i sig även idag. Inatt var det riktigt otäckt då han var så påverkad att han inte förstod hur han skulle dricka.
 
Idag känner jag mig jätte trött och skulle helst sova lite men Maja vill bara bli buren idag så vila får jag göra en annan dag. Hon har väll blivit bortskämd i helgen när alltid någon hade tid att mysa med henne.
 
 
Hoppas denna feber går över fort så vi kan hitta på nått i veckan. Blir så trött av att sitta i soffan och dega!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0