Liten tröttis idag

Idag kan jag inte klaga på att Maja inte sovit. Herre gud hon har sovit hela dan. Helt slut efter all vakentid och gnäll. Somnat om så fort hon ätit typ. Aldrig kan det vara lagom :) Men tror faktiskt att hon behövde sova ut. Melker är äntligen feberfri men säger att han har ont i halsen fortfarande. Men även det verkar bättre.
 
Vädret har inte varit nått vidare idag så vi har inte kommit ut som jag tänkt mig. Får satsa på det i morgon.
 
Nu önskar jag att min energi kommer tillbaka. Den e helt borta. Har inte kommit ut på nån långpromenad på hela veckan och den som är inplanerad ikväll kanske inte blir av pga vädret.
 
Sitter just nu och kollar på presenttips till dopet och även vilka sånger vi ska ha till dopet. Prästen ringde förut så vi ska ha dopsamtal nästa vecka. Känner att Majas dop inte kommer bli lika stor grej som Melkers var. Denna gång ska jag inte beställa servetter för 5 kr st :) och inte ha någon som sjunger på dopet. Men det kommer helt säkert bli lyckat ändå. Kul att Maja kommer döpas i samma kyrka som jag.
 
Det e nog som alla säger att allt med första barnet är mer speciellt! Men inte älskar man andra barnet mindre för det.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Nej så är det nog första barnet blir så stort, man vill göra allt så perfekt. Men det behövs så lite för att dopet ska kännas perfekt. Lycka till med dopet och hoppas du piggnar till snart igen.

2013-08-08 @ 18:22:18
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0