1 advent

 
Igår blev våran lilla Maja 7 månader. Helt galet vad fort tiden går. Jag hinner inte med.  Världens underbaraste tjej. ( ser ni att ögonen ser bruna ut på kortet?)
 
 
Idag är det första advent och Melker har två kalendrar. En choklad och en lego city. Det gäller att hålla ordning på hur många dar det är till tomten kommer.
 
 
Idag var jag på Maxi och försökte hitta lite nya kläder till mig men hitta inget som föll mej i smaken :( Hade behövt något nytt till jobbets julfest på tisdag. Får ta en tur på stan på tisdag förmiddag. Annars får det bli mysbyxor :(
 
 
Ljusstakarna står i fönstren, saffrasbullar i frysen och första ljuset är tänt. Snart är julen här.  Behöver tips på vad vi ska köpa till Maja i julklapp. Så svårt när hon redan har allt hon behöver.
 
 
Över 30 läsare varje gång jag bloggar men lämna gärna något spår efter er ibland. Det är extra kul att blogga då.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria Dambergs

Tittar in i blad , ska bli bättre på att kommentera :)

2013-12-01 @ 18:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0