Helg igen

Veckorna bara springer iväg. Fredag igen. Idag kom första snön och Melker ville ut och åka snowracer. Men så mycket snö hade det ju inte kommit än. Men det kanske är på gång??
 
Denna veckan har jag tagit bilder på barnen. Behöver lite ny konst på väggarna hemma. Nu ska jag bara bestämma mej om jag ska ha färg el svartvitt. Melker är jätte känslig mot blixten så av 50 tagna kort blunda han på 48.
 
Idag har vi haft besök. Det känns så kul med lite nytt umgänge. Har börjat umgås med 3 st den senaste tiden. Alla med barn i samma ålder. Superkul!
 
Mannen är på julfest och barnen sover. Ska också snart lägga mej. I tisdags var jag också på julfest. Det var trevligt men svårt att hinna prata med kollegorna.
 
Trevlig helg!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina ;)

2013-12-29 @ 21:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0