BM BESÖK

Igår gick jag och la mig 20.15 och förutom att jag gick upp 3 gånger för att kissa i natt så sov vi först till 7.15 då Melker var sugen på välling och sen vidare till 8.30. Såååååå skönt!!
 
Idag har jag varit hos BM på koll. Nu är det dags att börja med järntabletter. Stackars magen!! Annars såg allt bra ut. Melle gubben var hos Cicci och Jack och busa runt. Tur jag har min kusin som ställer upp och passar Melker. Snart bor vi ännu närmre varann :) Fick lite mys med Jack oxå. Det är aldig fel. Melle och Jack är mina favorit killar. Kanske för att den ena är min son och den andra min släkting. Nått speciellt är det iallafall med Jack!!   
 
Snart är det dags för mig att gå på meandiparty och göra av med pengar. Trodde jag och Melle var överens om vad jag skulle köpa men helt plötsligt så är den tröjan inte fin längre. Så nu får jag väll välja själv. Hoppas på en vårmössa till mig själv oxå.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0