Feb. 09, 2013

Det blir sällan som man tänkt sig. Mannen vakna med dålig mage och hela den lediga lördagen blev inte som vi tänkt. Jag tog en snabbis på klädbytardagen och sen åkte Melker och jag till badhuset eftersom jag lovat det. Gick bra men visst känns det i kroppen nu. Sen rymde vi hem till mormor och morfar och där blir vi kvar tills i morgon. Tråkig stämning hemma med sjuk man och jag vill helst inte bli smittad av den dåliga magen. I natt vill Melker inte sova bredvid sin mamma utan absolut hos mormor och morfar. Ska påminna honom i morgon kväll :) det blir sällan som man tänkt sig men lördagen sluta rätt bra ändå!! Nu ska jag sova och i morgon behöver det inte komma mer snö tack!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0