Feb. 10, 2013

Mysigt med en helg hos mormor och morfar. Va jätte länge sen vi sov där. Idag har vi varit en stund på landet och tagit bort snö från taket. Melker var inte helt nöjd eftersom han inte kunde springa in och ut som han gör på sommaren. Svårt att förstå att det är lika kallt inne som ute. Och att även om man var inne så kunde man inte ta av overall och skor. Nu längtar jag till sommaren och hoppas på en massa härliga dar på landet. I veckan är det jobb 6 av 7 dar som gäller. Jag vet att jag lever iallafall... Utbildning i hur man sköter en hjärtstartare ska jag få på torsdag och även hjärt och lung räddning. Blir spännande!! Nu ska jag sova! Skönt att sträcka ut sin ömma och trötta kropp.


Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Mysigt med mormor/morfar tid och tillbringa helgen med dem. Hoppas ni klarar er från kassmage nu.

2013-02-12 @ 20:36:33
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0