Feb. 20, 2013

Idag har jag äntligen fått fart på målarna. Så nu ska iallafall vårt sovrum vara klart till fredag. Bebisrummet blir klart nästa vecka. Var tvungen att välja ny tapet dit. Helt plötsligt var det inte en dags leverans utan 6-8 veckor!! Hade tänkt mig en lugn och skön onsdag kväll men helt plötsligt satte Christian en kniv i handen och blodet spruta. Melker var så orolig för sin pappa. Inte lätt att förklara att det alltid ser värre ut än vad det är när blod är inblandat. 3 stygn blev det och jag har då aldrig varit med om snabbare besök på akuten. Fram och tillbaka på en timme! Jag som trodde han skulle få sitta där halva natten. Ibland ska man ha tur! Melker blev glad när hans pappa kom hem. Och äntligen kunde han slappna av och somna. Nu ska jag oxå sova. I morgon blir det sista kvällspasset för mig! Ser verkligen fram emot lite ledighet nu! Bilden visar att arbete pågår i sovrummet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0