Fredgagården

Idag känns det som jag blivit överkörd av ett tåg! Ont i hela kroppen och jätte trött. Blev nog lite för många projekt igår. Och kom i säng alldeles för sent och blev väckt av min lilla kille alldeles för tidigt idag. Nu ligger jag i en säng på fredgagården medan Christian är på massage. Om en timme ska jag på fotkur lyx behandling. Känns som jag mår bäst av att ligga ner idag. Melle mannen är hos sina favoriter. Han skulle sakna oss lite sa han :) inte värst troligt. Vacker utsikt från fönstret.


Kommentarer
Postat av: hella

åh jag älskar fredga! :D hoppas jag fåt komma dit snart oxå!
Skönt för er att få en liten lugn stund med :)

2013-02-24 @ 21:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0