Helgen

I helgen hade mannen och jag lite tid för oss själva på fredgagården. Jätte skönt att komma hemifrån lite och bli serverad god mat. Vacker utsikt och fin relax avdelning. Tyvärr kunde ju inte jag utnyttja bubbelpooolen. När vi kom hem satte Christian igång att bygga byråer och jag rensa lite i skåpen. Man samlar på sig mycket skräp som kan vara bra att ha... 2 vita malm står nu i vårt sovrum. Känner mig jätte nöjd. Ibland e Christian för duktig! I morgon börjar min havandeskapspenning. Känns lite konstigt att lämna älsklingen på dagis och sen gå hem. Kommer nog ha lite dåligt samvete men samtidigt behöver jag vila mig och jag vet att jag inte skulle orka vara en rolig mamma hela dagarna. Har ont både här och var. Får se om målarna kommer tillbaka i morgon och fortsätter i nästa rum.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0