30 år

Igår blev jag 30 år! Det låter gammalt men jag känner mig inte gammal. Fick en massa fina paket och hade trevligt kalas med släkten. Bara vädret jag inte är så nöjd med. Men som tur är fick alla plats i vardagsrummet.
 
Idag har jag känt mig trött. Känns att det var fest igår :) Sen ville ju barnen upp 6.30 så det blev ju ingen sovmorgon direkt.
 
Imorgon är våran lilla höna 3 månader och det ska vi fira med ett bvc besök och första sprutan :( Hur tusan har hon redan hunnit bli 3 månader?? Tiden går för fort...Känns ju som det var nyss hon låg i magen och jag trodde att hon tänkte stanna där för alltid.
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Kul att 30 årsdagen blev bra.

2013-07-29 @ 23:58:49
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0