Ett tag sen sist

Har inte hunnit med bloggen den senaste tiden. Dagarna går så fort och det känns som de e fullt upp mest hela tiden.
 
Vi har hunnit med semester på Gotland. Så underbart ställe. Vi är så nöjda med villavagnen och Pippiparken. Hängde mest där inne om dagarna. Perfekt att hålla Melker sysselsatt. Kan verkligen rekommendera att semestra där.
 
Har även hunnit med att sluta amma. Var inte riktigt planerat men Maja blev mer och mer okoncentrerad när hon amma och till slut skrek hon bara rakt ut när hon skulle äta så det blev ett snabbt avslut. Kändes lite sorgligt första dagarna men nu ser jag nog bara fördelar. Mer nöjd, jag är inte lika låst och pappi kan få ge Maja mat. Vet att det finns folk som tycker att jag sluta för tidigt men hade inget val och ersättning har funkat bra med Melker så det ska nog bli folk av Maja också.
 
Pappi började jobba i måndags så nu är jag ensam med barnen igen. Har gått riktigt bra. Vi har hängt i parker och Melker har lekt med grannen.
 
Nu ska jag fixa lite med mina Gotlands bilder och göra en fotobok av dom!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0