Måndag

Under helgen som varit har vi inte haft nått internet pga festivalen men nu är det tillbaka igen!! Skönt!
 
Idag tog jag en promenad med Maja till stan och luncha med en jobbarkompis. Tiden sprang iväg. Men det gör den ju ofta när man har trevligt.
 
Är så himla skönt att promenera så nu måste jag verkligen försöka komma ut en sväng per dag!!! Alltid lättare o komma ut när man har ett mål att promenera till.
 
Maja har nu blivit 2 månader och blir sötare för varje dag. Herre gud var jag älskar mina barn. Vad vore jag utan dom? Melker lär sig nya saker varje dag känns det som. Är iväg och leker med grannpojken och har kors i taket sovit några timmar per natt i sin säng. Hoppas det håller i sig!!
 
Bjuder på lite bilder!! Sen säger jag tack för idag. Är i vanlig ordning trött på kvällarna!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0