Sista gången

Idag var det sista gången jag besökte min barnmorska. Känns lite sorgligt. Tycker verkligen om att gå dit. Men nu är vi klara med barn så nu blir det inga mer ultraljud och mäta magen tillfällen. Kan inte låta bli att tycka att det känns lite jobbigt att inte få känna sparkar och se magen bli rund och fin mer. Men livet går vidare och man kan ju inte skaffa fler barn bara för att det är mysigt att vara gravid. I alla fall i början innan man blir som en val.
 
Nu sitter jag och tar det lite lugnt i soffan. Det e bara Maja o jag hemma. Grabbarna åker båt i skärgården. Jag är inte gjord för att vara barnfri. Saknar Melker som en tok. Men har sett bilder på att han har det bra.
 
I morgon ska jag ta mig en promenad på förmiddagen och lämna tillbaka Majas flytväst vi köpte för ett tag sen. Insåg att vi redan hade en från Melker. Är lite svårt att få till långpromenader märker ja så tänkte passa på nu när jag bara har Maja hemma. Fick i alla fall en cykeltur till barnmorskan idag.
 
Min fina flicka ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0