Sjuk

Igår blev lilla hjärtat 3 månader. Vi hade tid på bvc för spruta och dom vanliga kontrollerna.
 
Framåt eftermiddagen fick jag huvudvärk och kände mig frusen men tänkte inte så mycket mer på det. På kvällen var vi bortbjudna till vänner på grillat och på väg hem som tar två minuter fick jag ont i kroppen och ännu mer ont i huvudet. När jag kom hem hade jag 39 i feber och kände mig riktigt risig. I morse när Maja vakna kl 6 kände jag mig lika risig så vi bestämde att Christian skulle vara hemma med barnen så jag fick vila. Jag sov i 3 timmar och sen kände jag mig bättre. Bara huvudvärk och trött. Just nu känns det rätt skapligt när jag sitter still men när jag anstränger mig blir jag trött och varm.   
 
I morgon ska jag också vila mig och sen hoppas jag på att vara på benen igen. Verkar vara lite halvskum sjukdom. Influensa symtom som kom plötsligt och verkar ha gått över väldigt plötsligt också.
 
Idag har Melker fått sin sluta med napp present uppbyggd. Snacka om glad kille men det är inte lätt att hålla det helt när man leker.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma

Ingen dålig present han fått, men har man varit så duktig är det klart man är värd den :-D Krya på dig, inget kul att bli sjuk mitt i sommaren.

2013-07-31 @ 21:08:12
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0