Bihåleinflammation

Dagarna bara springer iväg. Märker att Maja är mer nöjd de dagar Melker är på dagis så jag kan sitta amma i lugn och ro och inte känna mig stressad. För även om Melker är snäll och oftast väntar på sin tur så blir det ändå lite stressigt. Denna veckan skulle jag hälsat på jobbet men tyvärr åkte jag på bihåleinflammation och eftersom jag ammar var det inte helt lätt att få nån bra medicin så nu har jag fått avsvällande tabletter. Hoppas de hjälper. Inget vidare med stel nacke och ont huvud. I morgon ska jag ta en tur till maxi och förhoppningsvis hitta nån klänning att ha på sig när vi ska på dop på lördag. Kroppen är ju inte i toppform så känns sådär kul att köpa nya kläder. Måste hitta nån liten present till dagis fröknarna oxå. Är ju bara 3 dar kvar inban 8 veckors sommarlov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0