dop/bröllop

 
Idag var vi på dop som även blev bröllop. Barnen skötte sig fint och Melker åt massa mat. Ibland överraskar han verkligen. Melker hade nya fina kläder från Villervalla på sig. Jag har blivit galet förtjust i Villervalla. Kommer nog överge meandi som jag var galen i förut.
 
Nu är klockan halv 10 och jag är trött. Nattning av Maja tar flera timmar så jag får inget gjort på kvällarna. Det är ju bara jag som gäller tyvärr. Håller tummarna för att hon somnar så jag kan lägga mig. Rätt ofta slutar det med att vi lägger oss i soffan för peppar peppar sover hon bra på mitt bröst. Hur mysigt som helst är det oxå. Bara jag får sova spelar det inte så stor roll vart jag sover.  
 
I morgon måste vi få ordning här hemma. Det ser ut som en bomb slagit ner. Jag har jätte svårt att vara inne när det är vackert väder så tyvärr förfaller hemmet då men i morgon skulle det bli regn så då får vi passa på att röja lite.
 
 
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Tina

Nej, men Anso, inte kan man överge meandi!!! :) :) Köper inte så mkt till barnen längre mer än canvasbrallorna o ziptröjorna, men desto mer till mig själv :) hihi

Svar: Det kan nog bli lite meandi oxå. Dom har mycket fint till oss men blir lite snål.
Ann-sofie

2013-06-08 @ 22:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0