Lördag

 
 
Man hinner med mycket när man går upp strax innan 06. Idag har vi fått ordning hemma, haft besök, varit ute och ätit plankstek. Få lite ordning hemma var riktigt skönt. Hinner inte med mycket om dagarna. Varannan dag är dessutom Maja gnällig och då hinner jag knappt inte sätta in frukostdisken i maskin. Nu gäller det bara att försöka hålla lite ordning. Det blir ju sååå lätt stökigt igen. Vi lägger lite saker här och där och sen är det stökigt igen.
 
Imorgon ska Melker och Christian ha en grabbdag på busfabriken och jag och Maja ska ha en tjejdag och kolla rean och köpa lite ramar. Melker behöver verkligen få ha lite kul för jag känner mig så otillräcklig när Maja tar en massa tid och vill bäras och amma länge. Vill vara en bra och närvarande mamma och det har jag inte känt att jag varit de senaste dagarna. Det har blivit mycket tv tittande för Melker och så fort vi ska göra nått så vaknar Maja och skriker och då kommer vi av oss.  Inte ens vårat fredagsgodis inköp blev lyckat denna gång. Maja skrek, jag kände mig trött och stressad och Melker hade inte ro att plocka godis som han brukar tycka är kul.
  
Känns väldigt skönt att vi har Christian hemma snart i 4 veckor för jag vill inte att Melker ska känna sig utanför och bortstött.
 
Nu ska jag snart upp och lägga mig. I natt ville inte Maja sova förrens efter 23.30 och då sov hon på mitt bröst i soffan. Så inatt hoppas jag på att kunna ligga i sängen! Det gäller att passa på att sova när tillfälle ges!!
 
Mina fina hjärtan ♥♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0