Midsommar

En härlig midsommarhelg på landet har vi haft. Skönt med lite service och slippa alla måsten som finns hemma. Melker älskar uppmärksamheten han får och Maja verkade också trivas. Vi fick äntligen användning av resesängen vi köpte till Melker när han var bebis. Maja sov lika bra som hon gör hemma. Va så lyxigt för mig att få sova några timmar till efter att Maja ätit morgonmålet. Annars brukar jag bara hinna somna om och sen kommer Melker och väcker mig.
 
I morgon börjar Christians semester!! Se vad vi ska hitta på under hans 4 lediga veckor! Har ju bara Gotland planerat.
 
Nu är jag trött så nu hoppas ja på att Maja tänker somna snart!! Verkar inte som vi är helt överens.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0