Sooool

 
Idag hade jag en del planer men när det var 17 grader kl  9.30 bestämde jag mig för att strunta i allt och bara njuta ute med familjen. Melker ville ha upp sin pool så det ordnade jag såklart. Han har badat hela dagen. Oj vad kul han haft. Till slut var han blå om läpparna så då var det läge med lite kläder.
 
Nu är jag trötter. Hoppas på att Maja vill somna i skaplig tid. Imorgon måste jag till Maxi fast det är strålande sol. Älskar sol och värme och vill vara ute och njuta så mycket det går.
 
Lite bilder från dagen!
 
 
Någon som vet om sit up el plankan är bäst för att bli av med gravidmagen? Måste bli bättre på promenader igen. Men inget kul när jag har huvudvärk och Maja är inte helnöjd med att ligga i vagnen.
 
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Tessan

Hej! Det tror jag mig kunna svara på :) Jag har hört från flera samt tagit del av info som säger att sit-ups tenderar att "förstöra" muskulaturen i magen & göra det hela "värre". Musklerna -som ju glidit i sär under graviditeten- dras inte alls samman med hjälp av sit-ups, som man kanske blivit lurad att tro? Plankan däremot har jag blivit tipsad om, som tydligen ska vara kanon!!

Svar: Tack för svar. Hur många gånger per dag och hur lång tid ska man hålla på?
Ann-sofie

2013-06-07 @ 12:03:34
URL: http://kaffeblaskovardagslyx.blogg.se
Postat av: Anneli Karlsson

Plankan ska du göra. Sit ups gör det bara värre...

Svar: Tack för svar!
Ann-sofie

2013-06-07 @ 23:24:27
Postat av: Anneli Karlsson

Plankan ska du göra. Sit ups gör det bara värre...

2013-06-07 @ 23:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0