Stora tjejen

Läkarkoll för Maja idag. Hon har blivit stora tjejen. Tror hon hamnat i en utvecklingsfas. Vill inte ligga själv och gnäller en massa. Men det är bara att stå ut. Nu har jag rensat bort storlek 56 och tänker sälja både Majas och Melkers kläder. Vi är ju klara med barn så ingen ide att lägga upp dom på vinden. Någon som är intresserad av att köpa begagnade kläder så hojta till. Säljer även mina mammakläder nu.

I måndags började jag ett nyttigt liv IGEN och än så länge går det bra. I måndags cykla ja fram och tillbaka till sjukhuset och idag gick jag till BVC, Härligt att röra på sig och underbart att cykla. Va så länge sen.

Bjuder på en bild från trädgården.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0