Överkörd av tåget

Idag känner jag mig överkörd av tåget. Ont i hela kroppen och jätte trött. I morse trodde jag inte att jag skulle få på mig själv el Melker några kläder. Och när Melker ser att jag har ont och mår dåligt blir han tvärtemot. Har legat i soffan hela dagen och halvsovit men känner mig fortfarande inte alls pigg. Idag när jag hämta fråga en fröken hur jag mådde. Syntes tydligen lång väg att jag inte mådde så bra. Annars bruka jag skina som en sol när jag kom och det gjorde jag nog inte idag direkt. Hon har inte jobbat så länge på dagis men jag gillar henne starkt. Hon får mig verkligen och inte ha dåligt samvete för att ha Melker på dagis medan jag är hemma. Så förstående och snäll. Hon fråga till och med om jag orka ha Melker hemma i morgon när jag sa att han skulle få vara ledig. Melker somna i soffan när vi kom hem. Inte så konstigt när han vakna halv 6 i morse och haft full fart hela dagen. Blir en lugn kväll för mig. Ska beställa lite mat och har rester från frysen som bara ska värmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0