1 månad gammal

Idag är det en månad sen Maja föddes. Det har gått galet fort och jag trivs med livet som tvåbarnsmamma. Det är underbart med syskonkärlek. Jag blir varm i hjärtat när Melker myser med Maja och hon ler mot honom. Än så länge har det gått väldigt bra med två barn. Jag har redan fått rutin på att komma iväg till dagis med två barn men vissa dagar hamnar frukostdisken inte i maskin förrens på eftermiddagen. Maja är vaken väldigt mycket på dagen om jag inte går långpromenad och vill gärna ligga och snutta el bli buren. Denna gång njuter jag mycket mer av mammaledigheten. Det är nog för att jag vet att det är sista gången jag kommer vara hemma och för att jag känner mig piggare och mer nöjd med tillvaron.


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Hon är en riktig liten sötnos ! :)

2013-06-01 @ 21:37:58
URL: http://frokenmela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0