BVC

För ett bra tag sen ladda jag hem runkeeper och idag när jag gick till BVC satte jag igång den. Kul o se hur mycket jag går. För nu ska det promeneras :) Har längtat flera månader att kunna röra mig utan att få ont överallt.

På BVC blev jag lite chockad eftersom Maja gått ner i vikt. Hur är detta möjligt kände jag. Maja äter bra och ofta och är en nöjd liten tjej. Nu blir det att väga igen på fredag. Har ju varit med om denna vikthets en gång tidigare men då funka ju inte amning alls så då gick jag över till ersättning men denna gång tycker jag att det funkar bra så hoppas att det bara var en tillfällig viktnedgång.

I morgon börjar Christian jobba igen efter pappaledigheten. Så i morgon börjar allvaret för mig. Kommer nog bli lite lätt körigt i början.

Nu blir det tv och mat för Maja. Hon bor vid mina bröst på kvällarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0