Dagisdags

Idag fick Melker gå till dagis efter 3 veckor hemma. Han längtade verkligen till dagis nu. Idag och i morgon får pappa sköta lämning men från och med torsdag är det mitt ansvar. Ärligt talat hur ska jag hinna?? Såhär i början känns det rätt omöjligt när Maja äter länge och oftast sover längre. Sen tror jag inte att det blir några problem. Varnade på dagis att vi antagligen inte kommer passa tiden på ett tag. Idag var det dags för hörseltest. Två godkända öron hade Maja. Skönt. Och igår tog vi foto till NT. Hoppas det blev bra. I morgon är det dags för BVC. Se om Maja växer så det knakar. Nu börjar jag bli trött men än kommer det dröja några timmar innan jag får sova. När jag landar i sängen dröjer det typ 2 minuter innan jag somnar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0