Fredag!!

Igår hade jag första mjölkstockningen. Feber och kände mig allmänt dålig. Idag är jag pigg igen men nu på kvällen känns det som jag kanske kommer vakna med mjölkstockning i morgon igen fast i andra bröstet. Ibland undrar jag om det verkligen är värt att amma. Dessutom har det börjat kännas som att Maja inte blir mätt. Är väldigt skrikig från tidig eftermiddag till läggdags. Exakt så var det med Melker oxå. Återstår att se hur det blir men Melker blev ju en fin kille fast han är uppfödd på ersättning. Snart kommer jag vara ensam med barnen och då kommer det vara ohållbart att bära omkring på en ledsen Maja som bara vill snutta. Morgon och natt målet verkar mätta men inte resten av dagen. Nog om amning. Idag tog vi premiärturen  på maxi. Jag hade glömt hur trångt det var i klädaffärer med en Emmaljunga vagn. Suck alltså!! Natti natti!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0