Hemma

 
I torsdags åkte vi hem från BB. Skönt att komma hem men 2 nätter på sjukhuset gjorde mig gott. Det känns härligt att vara tvåbarnsmamma och än så länge är Maja väldigt snäll men väldigt snuttig så det känns som jag ammar konstant. Men det är väll så det är. Lyx att ha Christian hemma för annars skulle det bli väldigt körigt. Igår tog vi första promenaden. Även om den bara var till Ica och till parken kändes det som världens långpromenad. Skönt att komma ut iallafall och jag har ju längtat efter att kunna promenera så hoppas det inte dröjer för länge innan jag kan ta en långpromenad. Släkten har börjat komma hit på besök och jag tror att Maja har fått hela newbie kollektionen. Superfina kläder så inte mig emot. För Melker är det som julafton. Storebrorspaketen väller in. Han är mer än nöjd. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut i solen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0