Söndag

Klagar inte på Maja som vaknar en gång per natt ( peppar peppar) men när hon precis somnar om och Melker kommer upp blir jag lite matt. När Christian kom upp gick jag faktiskt och la mig en stund. Kändes som jag jobbat natt och äntligen fick lägga mig. I kväll blir det tidigt i säng. Imorgon får vi se vad dagen erbjuder. Ev fixa sandaler till Melker. På kvällen ska jag på utvecklingssamtal och se om vår goding sköter sig på dagis. I veckan som kommer ska jag försöka boka dop och fundera på om ja ska ha nått födelsedagsfirande för lite vänner. E ju ett tag dit men vill vara ute i tid eftersom det är i sommar. I morgon börjar jag mitt nyttiga liv. Håll tummarna!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0