Sool

Fredag idag och båda barnen har varit hemma. Haft en härlig dag i solen. Åh vad jag njuter när vädret är såhär vackert. En längre promenad med
Ståbräda blev det idag. Herre Gud vad svett jag blev. Men jag älskar att kunna gå utan att ha ont lite här och var så jag klagar inte. Om vädret tillåter blir det nån långpromenad i helgen oxå och nästa vecka ska jag ta tag i promenaderna på allvar. Och från och med måndag blir det ingen läsk alls och endast sötsaker på helgen. Innan jag blev gravid hade jag slutat med läsk så jag hoppas att det går bra även denna gång. Nu blir det lite tv och sen sängen. Känner mig lite trötter! Lilla damen håller ju mig uppe 2 timmar per natt och sen vaknar lilla herrn och vill att mamma ska gå upp. Sovmorgon får jag ta om några år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0