Trött!!

Dagarna rullar på här hemma. Det mesta funkar bra men när kvällarna kommer blir Maja väldigt gnällig och har väldigt svårt att komma till ro. Bara mat som gäller då. Just nu väntar jag bara på att Maja ska somna så jag får sova. Är jätte trött och får anstränga mig för att inte somna. Jag lägger mig oftast rätt tidigt så det är ganska jobbigt att hålla ögonen öppna. Ikväll fick jag ligga bredvid Melker när han somna. Är en vecka sen sist och det var så mysigt. känner lite dåligt samvete för att jag inte kan ägna lika mycket tid åt Melker Längre. Han har gått från att vara mammas pojke till pappas pojke. Bra för Christian och Melkers relation men lite sorgligt för mig. längtar tills jag kommit i form så jag kan leka med Melker igen. Nu är det bara att vänta på att Maja ska komma till ro. Håller tummarna för en ok natt. Denna natt var vi uppe mellan 02.30- 04.30! Och sen upp halv 7! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0