Tvåbarnsmamma

 
På valborgsmässoafton blev 2 barns mamma! Nu har jag en fin kille och en fin tjej. Precis vad jag alltid önskat mig. Maja och jag är fortfarande kvar på BB. Känner ingen panik hem utan vill hellre komma igång med allt i lugn och ro. Vardagen hinns med ändå. Pappa och den stolta storebrorsan har varit här och hälsat på flera gånger och Melker har haft Maja i knät. Hoppas att jag lyckats få någon bra bild på första mötet. Även om det är rätt trist på sjukhuset går dagarn forf. Skönt att slippa tänka på att fixa mat och sånt. Här får man allt serverat. Det ända jag behöver bry mig om är Maja. Självklart saknar jag min Melker mest hela tiden så i morgon tänkte jag åka hem om allt är bra med Maja. Är ju inte van att vara borta från prinsen.  

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej
Så söt hon är Maja. Skönt att åka hem. Jag tyckte det var så tråkigt att ligga på bb så jag åkte hem så fort jag fick.

Svar: Jag tyckte att det var skönt att få vila upp sig och bara fokusera på Maja.
Ann-sofie

2013-05-01 @ 18:04:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0