Vardagen

Ett tag sen jag blogga...
 
Vi har nog inte haft några större projekt för oss. Men ändå känns det som det är full fart hela tiden.  Melker hade en toppenhelg i Göteborg. Blev inte ett dugg bortskämd :)
 
I måndags hade vi besök av Anna och Levis. En riktig busunge hade Levis blivit. Fullt ös medvetslös :)
  
Igår njöt vi av solen. Underbart väder.
 
Inatt sov Maja från 21.30-06.45. Melker ville inte gå till dagis så han fick stanna hemma. Va nog tur för han har sovit hela förmiddagen. Han brukar aldrig vilja stanna hemma så han känner sig nog inte helt kry. Rätt skönt för mig att slippa ge mig ut i regnet oxå.
Ikväll ska jag på utvecklingssamtal. Spännande!
 
Idag ägnar jag mig åt att boka dop och hitta en lokal att ha dopfikat i. Församlingshemmet var upptaget :( Kan man låna en skolmatsal tror ni?
 
Har världens huvudvärk idag. Så det går åt rätt mycket kaffe!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Har ni fått tag på någon lokal? Annars får ni hyra tält och vara i trädgården :) såg att du inte mår bra, krya!! Nu har jag med tagit upp bloggandet lite ;)

2013-06-04 @ 20:31:15
URL: http://drommenomhuset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0