Promenad

Idag var det dags för dagis igen och jag passade på att ta en långpromenad med Maja. 3 långpromenader i veckan som är mitt mål har det blivit väldigt dåligt med den senaste tiden. Men nu är jag kanske igång igen. Skulle vilja ha en promenadkompis som har tid och lust att gå några kvällar el dagar i veckan. Lite lättare att komma iväg då. Gärna någon i Eneby trakten. Någon som är sugen?
 
Passade på att knäppa några mamma och dotter bilder när vi var ute.
 
 
Idag kommer mannen hem sent men vi reder oss bra ändå :) I morgon är det dagis och babysång på schemat.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: cecilia

Så fort ungen är ute kan vi gå vår runda igen :) men jag går lite för långsamt just nu känner jag!

Svar: Det låter bra!!!
Ann-sofie

2013-11-05 @ 21:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0