Så fort

Herre gud så fort veckorna går. Jag hinner inte med. Trivs som fisken i vattnet med att vara mammaledig och det ända jag saknar är en riktig lön. Finns så mycket jag ville köpa just nu. Nya kläder till mej och en massa fint till barnen och en del till hemmet. Snart är julen här så det gäller att hålla i dom få pengarna man har. Julklappar är ju inte gratis direkt.
 
I morgon ska jag och Melker till stan och fixa lite fars dag presenter. Varför är det alltid lättare att köpa mors dag present?? Mysigt med lite egentid med Melle. Har lovat att vi ska till en riktig godisaffär också.
 
Maja har lärt sig att vända sig till mage och gör det mest hela tiden men hon förstår inte att hon kan vända sig tillbaka utan blir arg när hon inte vill ligga kvar.
 
Myser i soffan med Maja medan grabbarna spelar tv spel. Tur jag har min lilla tjeja.
 
 
Trevlig helg önskar jag er allesammans!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0