Sjuker :(

Förra veckan var Melle sjuk och nu mår jag inget vidare. Ont i halsen, ont i bihålorna och allmänt ruggig. Inget vidare med fullt ös från morgon till kväll när man känner sig såhär. Imorgon är det dagis som gäller. Är verkligen ett måste efter en vecka hemma. Melle mannen klättrar på väggarna och gör allt tvärtemot. Vet inte hur många gånger jag varit arg den senaste veckan. Inget kul alls men vi har ju sluppit all trots tidigare så nu kommer det väll med buller och bång.
 
 
Igår tog jag bilder till julkorten och skickade in för framkallning. Det gäller att vara ute i god tid. Tänkte försöka att inte behöva fixa alla julgrejer i sista minuten i år.
 
Håller tummarna att jag blir kry till helgen för då ska Melker och jag på minisemester.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0