Tjat och åter tjat

Fy farao vad träligt det är hemma just nu. Jag tjatar, skäller och klagar mest hela tiden. Och när jag gjort det får jag jätte dåligt samvete. Trotsiga barn är hemska. Jätte trist att allt är en fight hela tiden. Men jag ger inte med mig och passar på att berömma massor när något funkar utan att jag behöver tjata.
 
Idag är Melker på dagis och jag trodde aldrig att jag skulle säga såhär men fy vad skönt det är. En vecka hemma är alldeles för mycket speciellt när han inte var jätte sjuk. Han behöver verkligen busa av sej med kompisar och få träffa andra vuxna. Blir för mycket för honom att vara såhär mycket med sin mamma.
 
Se om det e en annan kille jag får hem i eftermiddag. Idag är Maja och jag hemma och bara pustar ut. Om vädret tillåter ska jag försöka ta en långpromenad också innan hämtning. Blir ju så seg av att bara slappa men idag behövde jag det.
 
Jobbet ringde förut och jag boka in mej på 4 pass. Ska bli kul och väldigt skönt att få komma hemifrån lite. Behöver det när allt är så jobbigt hemma.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0